- Yey it's friday!

Det är fredag people och jag har en kjol (!!) på mig. Personer som känner mig, minns nog inte när de såg mig i kjol senast. Idag väntas b.la nationella i spanska och några fler lektioner. Beroende på om hur jag mår kanske jag ävven tränar, eller så gör jag det inte. Vi får se helt enkelt. Under tiden får ni receptet på min frukost denna morgon. Ha det bäst!
 
Bananplättar:
1 mogen banan
2tsk kanel
2tsk psylliumfrön
1 ägg
2msk havregryn
- Mixa och stek på medelvärme.
 
Hallonkrämen:
1dl ljummna hallon (dvs, tinade)
1dl naturell kvarg
1krm vaniljpulver
- Mixa och placera som lager mellan plättarna. 
 
Till detta åt jag även ett kokt ägg då jag inte blev mätt av bara det ni läste ovan. Även en kopp te + vatten.
 


Super mumsigt :D

2015-04-17 // 16:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback