- We are the winners

Tre buffer på två dagar. Fattar ni min energi inför lommande pass denna vecka? Ätit riktigt mycket och även sötsaker. Det känns så otroligt bra att kunna njuta någon gång ibland med personer jag tycker om, utan att tänka. Utan att få ångest. 
 
24 timmar har jag spenderat nästan fastklistrad på Albin. Under dygnet befann vi oss på en kryssning tillsammans med en del av hans släkt. Åh, vad jag tycker om dem. Så fina och så rara. Haft det allmänt bra och tagit vara på tiden. Imorgon väntas en spanskalektion och även tillbaka till det vanliga inom träningsdelen för mig. Trots att denna helg har varit underbar så har jag hunnit börja sakna mitt fjärde hem (???) - gymmet.


Så mysigt! Ni är så gulliga tillsammans :) / Mami

2015-04-06 // 21:31:05

Spanskalektion? Du har väl lov?:)

2015-04-07 // 08:42:48

Spanskalektion? Du har väl lov?:)

2015-04-07 // 08:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback