- Tionde April Tvåtusenfemtom

Mysmorgon med min fina innan vi skiljs åt i några dagar. Ätit bananplättar med massa topping och pratat om livet. Om drygt en timma ska jag möta upp Veronica för ett, vad jag hoppas på, ett brutalt benpass. Sedan får dagen bli som den blir. Fast lite plugg måste också bockas av. Vad gör ni denna soliga fredag? 
 
Bananplättarna för två:
3 små ekologiska bananer
2tsk kanel
4msk fibergryn
1-2 msk solrosfrön
mandelskivor
2 ekologiska ägg
 
- Mosa, mixa eller blanda allt till en smet och stek sedan på medelvärme.


Hej! Jag tänkte bara ge dig lite tips på en spansk sida där du kan kolla på tv-serier. Det finns barnserier som jag brukar kolla på eftersom de är lätt att förstå, men även lite svårare saker. Förhoppningsvis hjälper det till med hörförståelsen! :)

http://www.rtve.es/television/series-tve/

Svar: Åh tack så jättejättemycket! :D
Emilija Romaite

2015-04-11 // 07:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback