- Svettat av mig alla tankar

En underbar dag med god mat, skratt och shopping, börjar leda mot sitt slut. Efter riktigt god Thaimat på en otroligt cool och ball resturang drog jag på mig mina nya löpartights för dagens andra pass på hotellgymmet. Svettades som en dåre, rensade tankarna och mådde allmänt bra. Ska strax krypa ned den ovanligt sköna sängen för att få lite sömn, imorgon väntar en ny dag. Hoppas att ni haft en fin påsk med nära och kära! 
 
Passet idag:
✩ 20 minuter på löpbandet: 1minut sprang på 14-15km/h sedan 1 minut gång på 7,5km/h. Körde så varannan minut tills jag kom upp i 20 minuter.
✩ 10 minuter i 15% lutning, 7,5km/h på löpbandet
✩ Halva fällknivar 4x15
✩ Plankan 1 tabata
✩ 5 minuters stretch 


Så himla härligt:)

sv: Hoppas att det går bra sen på ditt tal:) Kramisar♥

2015-04-04 // 22:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback