- Skärtorsdagen 2015

Med en slarvig knut i håret, en blommig tröja och mörka byxor, sitter jag med datorn i min nybäddade säng. En varsin portion banangrön har placerat sig i min och Albins magar, efter morgoncardio och beståd av pw till och från skogen och sedan löpning, som han ledde. Tusan vad tungt det var idag, men självklart var det värt det efter, haha. 
       Godmorgon förresten! Hoppas att ni mår lika bra som jag och är glada idag. Det är ju ändå sista dagen innan lov. Så otroligt skönt. Dock ska jag först bocka av en skoldag och möte med spanskaläraren innan det äntligen är dags för ett rygg+bröst-pass. Taggar till redan nu. Tränar ni något skoj idag? 


Varför hade du ett möte med spanskaläraren? Förlåt om det är privat :)

2015-04-02 // 14:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback