- Q/A, spanska lektion

 
Hur kan du gå på lektion under ett lov? Är själv väldigt dåligt på ett ämne så jag skulle också behöva all möjlig extra lektion så att säga. 
Ska du träffa läraren eller gå till skolan eller något? hhehe förklara gärna! :)
 
Jag var inte i skolan. Utan det är så att min systers kompis mormor är spanskalärare på en annan skola. Jag träffade henne för att se om det var annorlunda med en annan lärare och fick lite tips av henne. Däremot så vet jag att på skolan jag gick på förut så kunde man prata ihop sig med sin mentor/läraren man behöver hjälp av och så fixade de så att man kunde komma för att gå hjälp under lovet. :)


härliga bilder! Vad stark du är! :)

2015-04-08 // 17:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback