- Q/A, skolan

Får du redan komplettera prov nu? Eller hade du inte gjort provet än? Har för mig att jag inte får komplettera än! Går alltså ej på samma skola som dig hehe..
Oj, jag har ingen aning om hur det där fungerar faktiskt. Vet att vi i slutet av alla kurser kommer att få göra uppgifter för att möjligen kunna höja oss. Detta prov vet jag inte varför vi fick komplettera men jag hade fått ett C och eftersom att jag ått A på resten av uppgifterna/proven/inlämningarna så ville jag gärna ha A på även denna, då jag endast missat en sak. Alltså är detta det enda kompletteringsprov jag gjort hittills!
Varför hade du ett möte med spanskaläraren? Förlåt om det är privat :)
Well.. Skulle det vara för privat skulle jag inte skrivit något om det. Däremot så gillar jag att vara öppen, haha, så det är klart att ni får veta.
         På grundskolan fick jag inte alla grundkunskaper. All gramatik, ordföråd osv. Vi hade inte heller så höga krav på oss för att klara spanskan. Jag gick ut 9:an med ett B. Nu när jag har börjat på gymnasiet och steg 3 i spanska kom det fram att vi då inte fått lära oss allt och jag fick i slutet av förra terminen en f-varning. Nu har jag kämpat på som fan men läraren hade inte uppdaterat varningen så jag mådde ganska dåligt kring detta (för att det stod F på ett papper, ja, döm mig inte, haha). Mamma, jag och min mentor tyckte att detta kändes jättekonstigt då jag fått över godkänt på de 4 senaste proven. Så vi var och pratade med läraren. Hör och häpna people. Jag har ingen F-varning längre och mitt liv är complete.    



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback