- Pink and green

 Tisdagmorgon. Endast en riktigt skoldag innan långhelg, kvar. För idag ska alla ekonomer på skolan umgås tillsammans. Denna morgon har överraskat mig med att lämna tillbaka mitt glad humör och jag är mer än pepp på livet igen. Hur skönt? Igår kväll kom Albin hit vilket resulterade i att han faktiskt kämpade sig upp imorse för en pw tillsammans med mig. Är så lyckligt lottad som får leva med denna filur. Bockade av 6,2km mest pw men även några löpsträckor. Nu är även frukosten nere i magen, det gamla vanliga och jag känner för att rocka dagen. En sak är dock annorlunda med min planering. Idag ska jag träna efter middagen istället för efter skolan. Ett mag-/axelpass står på schemat följt av yoga med Elin x2.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback