- One last day

- Havregrynsgröt blandat med keso toppat med jordnötter, jordgubbar och russin -
Att starta upp morgonen med en pw i slutet av soluppgången för att rensa tankarna är så otroligt skönt. Speciellt för tillfället när det snurrar så mycket i mitt huvud. Just nu känner jag mig tömd på känslon och sitter med ett stort glas vatten i handen. Vilket ändå är skönt, nu kan jag ta in mer saker. Det känns som att jag har en evighet på mig tills skolan börjar. Fast så är inte fallet. Om ynka 40 minuter måste jag hoppa upp på min blåa hoj och ta mig till skolan för veckans sista skoldag. Trots att jag har fyra lektioner känner jag ändå hur jag är laddad och ska rocka denna dag. 
 
TIPS: Idag blandade jag ned keso i min färsigkokta gröt. Har ni inte provat det MÅSTE ni göra det! Så galet gott.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback