- Ni vet dagar som dessa

Ni vet dagar då man helst bara vill ligga kvar i den där varma famnen? Well.. Ja, en sån dag var det idag. Fast tog mig till Ilzes jobb och körde några varv på maskinerna de har där. Lite annorlunda från det jag håller på med och kändes inte riktigt som min grej. Däremot var det var kul att se hur hon jobbar. Kände mig bättre i kroppen och fortsatte vidare till mitt 4:e hem för en lunchdejt samt tjejsnack med brudarna. Så mysigt, så härligt, så bra. Avsundat denna kväll med grillad mat med familjen. Bakade även en kladdkaka och gjorde i ordning en fruktsallad. Kan lova er att den var lika god som den ser ut. Blev lite ändrade planer för kvällen och därför sitter jag här hemma med pappa och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Vad gör ni denna fina kväll?
På grillen idag:
- Marinerad fläskytterfile
- Morötter
- Champinjoner
- Paprika
 
Salladen bestod av:
- Mozarella
- Tomat
- Gurka
- Sallad
- Oregano och svartpeppar
 Färsk ananas, färska blåbär, färska hallon, nätmelon och kiwi. Denna kombo var riktigt, riktigt bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback