- Nästan där

Sista dagen på lovet viket innebär att det är skola imorgon. Jag hinkar både te och vatten för att få ut mig alla äckliga bakterier. Idag mår jag mycket bättre men väljer att avstå från gymmet just för att bli helt frisk. Trots att jag verkligen saknar den pirrande känslan när jag lyfter något tungt och svettpärlorna i pannan bildas. Ni som ska träna idag, träna lite för mig och kör extra hårt! Hade en mysfrukost med pappa och V. Idag blev det standardgröt toppat med hallon, sharon och kokosflingor. På sidan av: ett kokt ägg på riskaka och lite blodapelsin. Dessutom klunkar jag somsagt vätska. Ska försöka att bli frisk till imorgon och intalar jag mig själv, så blir jag säker det. Haha.
 
Dagens To Do:
❥ Göra klart powerpoint till svenska nationella talet.
❥ Öva på talet.
❥ Plugga lite spanska.
❥ Inlägg inför kommande vecka
❥ Packa och åka till mamma


Vad gott det såg ut!

2015-04-12 // 11:13:16

Mums!

2015-04-12 // 11:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback