- Min fina mamma fyller 38år

Gruset är borta, solen står högt på himmlen och idag fyller min fina mamma år. Ja, nu är det officiellt vår. Jag lever, jag lovar. Har bara inte haft en lugn stund sedan igår då jag spenderade kvällen med grillning tillsammans med fina vänner. Imorse slog jag upp ögonen och stutsade ned till köket, efter ynka 4 timmars sömn, för att fixa frukost till mamma. Fortsatte sedan med förberedelserna inför kakabuffen på kalaset. Åh, så gott det var, verkligen. Blev riktigt glad över att RAW-bollarna blev uppskattades. Det var många som frågade om receptet så ska dela det med er i veckan. Har nu avrundat denna snabba helg med ett helkroppspass med Ilze på gymmet och även en kort promenad med pappa i den skäna kvällssolen.
Hoppas verkligen att ni haft en lika bra helg som jag!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback