- Here we are again

Klockan är knappt 21.30 och jag håller på att slockna. Imorgon ska jag försöka att sova lite längre. Mina ben har iallafall fått sig en rejäl omgång på gymmet och efter passet letade jag efter ett påskägg där som jag även hittade, wihoo! Har även hunnit träffa Albin en stund men mest har jag spenderat tid med mamma. Vi var på en promend till ica i vårsolen för att köpa godis så att jag kunde fixa påskägg till mina syskon och även Albin. Well.. det verkade uppskattas av dem alla tre. Vilket självklart var kul. Nej, nu ska jag faktiskt lägga mig, haha. Godnatt ♥
 
Benpasset idag bestod av:
Bulgarian squat 4set
Frontsquat 4set
Utfallssteg med viktplatta 4x12
Sumosquat på stepup-bräda med kettlebell 4x12
Höftlyft i benspark 4x12
Cable kick backs 3x12



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback