- Green, Brown and yellow

Kära Nyköping. Även min lilla stad kan vara fin ibland. Speciellt när solen ligger på och träffar mitt ansikte med sina varma strålar. Imorse när jag var ute på en runda 9,3km intervaller/pw så var det redan 10*C. Hur skönt är inte det? Gick och njöt som aldrig förr, släppte loss tankarna samtidigt som tiden bara rann iväg och jag var hemma igen. Det bästa med lovet måste ju ändå vara att jag hinner gå längre på mornarna. Har nu smaskat på en riktigt smarrig frukost. Standard gröten toppat med banan, kiwi, mandlar och kokosflingor. Två ägg, kaffe och vatten. Väntar nu på att min syster ska vakna så att vi kan dra oss mot gymmet. Ska försöka få henne att ge det en andra chans. Well.. idag står det axlar och mage på schemat, hoppas att hon gillar det! Vad tränar ni idag?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback