- Friskförklarar mig själv

Fåglarnas kvitter väckte mig denna morgon. Albin låg bredvid mig men jag lät honom fortsätta sova. Ätit en riktigt kick-ass frukost med min favorittopping (banan och kiwi) just för att denna dag ska bli så galet bra, jag ska kick some asses. Utan speciellt mycket hosta och inte alls täppt i näsan friskförklarar jag här med mig själv. Ska börja med en idrottslektion i skolan och om jag senare fortfarande mår lika bra ska jag bocka av ett lekpass tillsammans med Ilze. Utan press, utan stress och bara ta det lugnt. Tror att de passen som kommer att bli av fram till på måndag är pass som dessa då jag gärna vill köra enligt mitt träningsschema och det kan man ju säga har blivit lite fel denna vecka. Jag gillar det, för då kan jag tagga till extra mycket tills jag kan köra fullt ut igen!
 
Är ni med mig? Ska ni också ha en "kick ass"-dag? Klart ni ska, nu kör vi!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback