- Det är en härlig känsla

Vädret har ju varit helt underbart idag, lika så mitt humör. Kände redan på idrotten, då jag endast stretchade, att nej, idag ska jag inte träna. Visst satte jag min fot inne på gymmet, men endast för att hänga i sofforna och bara prata. Planerade att träna med Ilze en annan dag i veckan istället. När jag kom hem bjöds det på en riktigt god sprödbakad fisk. Vissa med mandelmjöl och vissa med vetemjöl. Vilket fall som helt - supergott. Mamma hon kan hon. Nu på kvällskvisten har jag vandrat runt med min kära pojkvän på stadens gator i ett lugnt tempo och pratat om allt mellan himmel och jord. Jag värdesätter stunder som dessa lite extra. Varför vet jag inte, men det är en härlig känsla.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback