- Välkommen kära fredag.

Godmorgon kära vänner!
Gårdagen avlsutade jag här hemma tillsammans med Malin och Daniel + lite jobb. Gosi. Imorse vaknade jag och mådde toppenbra, humöret är på topp och jag känner mig frisk. Dock lovade jag mamma igår, hur mycket det än svider, att jag skulle vila två dagar innan jag tränade igen, så får väl nöja mig med en promenad lite senare.
 
Har hunnit med en snabbdusch och även fixat till en höjdar frukost, kvargplättar med äpple, björnbär, hallon och blåbär. Fick även i mig några finn crisp med avokado på, supergott alltihop.
Idag är det alltså fredag och jag har aldrig känt sådan längtan till helg, I guess it's welcome to Gymnasiet, haha. 
Kvargplätter (1 portion):
1/2 dl (50g) naturell kvarg
2 äggvitor
2 msk mandelmjöl
1/2 tsk fiberhusk (inte nödvändigt om man inte har det hemma)
En skvätt vatten
Kanel om man vill
kokosolja
 
Hur gör du?
- Blanda samman alla ingredienser och tillsätt lite vatten, så att smeten blir lite tjockare än vanlig pannkakssmet.
- Sedan steker du det på medelvärme i kokosolja.
- Servera med frukt och bär, eller varför inte keso?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback