- Sista dagen

För tillfället, när jag sitter och skriver detta i mina anteckningar på telefonen, sitter jag i en varm buss med massa andra människor på väg till Skopje - huvudstaden i Makedonien. Våran resa börjar leda mot sitt slut, för om mindre än 24 timmar sitter jag hemma i kalla Sverige igen. Lite surt faktiskt, fast jag saknar min pappa, lillebror, Ilze, Albin och alla andra vänner där hemma, saknar även att gå till gymmet och ha rutiner igen. 
Haft en riktigt bra vecka tillsammans med syster, mamma och Jörgen, mycket bad och intryck, åkt och gått runt lite överallt, ätit galet god glass och mycket kyckling (haha).
Jag vet inte om det är för att jag "lärt mig att träning och nyttig mat inte är allt" eller om det är något annat, men denna resan har varit den jag varit mest imponerad av, efter USA. Om 10 år skulle jag vilja åka hit igen och se hur det kommer att se ut då. För just har flygbolagen Wizzair bara flugit hit i ca 1 år och det är inte så jättemycket turister från Europa, men de börjar bygga upp sig igen och anpassar sig för turister, så det skulle vara kul att se hur allt förändrats och hur mycket priserna höjts. För vi har fikat i genomsnitt på 50kr/dag för oss fyra, vi har ätit middag för 200kr/dag för oss fyra och lunch för ca 150/dag för oss fyra, så det är verkligen jättebilligt, just nu.


Härliga bilder :)

2014-09-12 // 21:23:00
» Elin

Härliga bilder, och vilka priser på maten! :)

2014-09-12 // 21:33:21
» Elin

Härliga bilder, och vilka priser på maten! :)

2014-09-12 // 21:33:22
» Niles

Sjukt fina bilder!

2014-09-12 // 22:24:17

Så himla härligt!!!

lust att göra ett bloglovinbyte? :) kram!

2014-09-13 // 12:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback