- Nu kan det bara bli bättre.

Känner atm att jag vill gräva ned mig. Tränade för tidigt igår, då jag alltså inte var helt frisk och mår idag sämre, har massa plugg och funderar på hur jag ska hinna med och få ihop mitt liv. Menmen, det är torsdag idag och fredag imorgon vilket betyder att det snart är helg och då kan jag slappna av och möjligtvis börja träna igen, wihooo!
 
För att att ändra på morgonens humör, åt jag i lugn och ro den goda frukosten ni ser här ovanför. Havregrynsgröt som var tillagad med banan, äggvita och kanel. Toppade med frysta hallon, naturell kvarg och frön. På sidan om hade jag finn crisp med gurka samt citronvatten och två koppar grönt te.
 
Dagens planer är att bocka av timmarna i skolan, luncha med pappa och sedan hem för att plugga ännu mer, visst låter det skoj? Hoppas att ni får en toppendag och inte mår som jag idag. Pusshej.


Ser riktigt gott ut! :)

2014-09-18 // 09:53:45
» -

Kan du länka ett recept på gröten, låter och ser riktigt gott ut!

2014-09-18 // 18:56:57
» -

Kan du länka ett recept på gröten, låter och ser riktigt gott ut!

2014-09-18 // 18:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback