- Idag är en bra dag, idag är den bra.

Godmorgon kära vänner!
Vaknade på ett strålande humör idag och är så pepp inför dagen. Varför? har ingen aning eftersom att det är veckan längsta dag, men efter det väntar ett ryggpass då jag känner mig tillräckligt kry, wihooo!
Firade toppenhumöret med en god frukost som bestod av choklad- och kokosgröt, så gott och mysigt då jag satt och pratade med mamma samtidigt.
Har precis fixat lite frukost till mina syskon och ska gå och borsta tänkerna. Ni kör vi, ha en toppen dag!
Choklad- och kokosgröt:
1 halvmogen banan
2 tsk kakao
1 msk kokosflingor
1 dl havregryn
2 dl kallt vatten
1 äggvita
 
Hur gör du?
- Mosa bananen och blanda det med kokos och kakao.
- Tillsätt havregryn och rör om.
- Tillsätt vatten och in i micron 2-3 minuter.
- Ta ut rör om och rör ned äggvitan.
- KLART, toppa med hallon eller andra bär och njut!


Vilken härlig morgon med go frukost ! :D

2014-09-17 // 08:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback