- Godmorgon ljuvliga måndag.

Ny vecka, nya chanser, nya mål, nya utmaningar. Vaknade upp imorse 5.15, när klockan ringde. Hela benen värker av träningvärk, men det är ju så det ska vara ellerhur? Tog mig ut på en 47 minuters pw i denn härliga höstluften, älskar verkligen luften på tidiga höstmornar, dock var vädret kanske inte det bästa idag.
 
Till frukost provade jag för första gången gluten fri havregrynsgöt tillagat med äggvita och toppat med kanel, päron. Det var verkligen jättegott, godare än 'vanlig' gröt.
Ska strax borsta tänderna och dra mig mot skolan där tre lektioner väntas + skolfoto om jag inte minns fel. Efter det blir det kondition + mage på gymmet. Heho let's go!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback