- För att kunna motivera, måste man vara motiverad själv.

Som rubriken lyder. Den senaste veckan har motivationen varit ganska låg, så jag har inte riktigt haft lust till att dela med mig.
Men imorse, när klockan ringde 5.55 slängde jag på mig mina träningskläder, fixade iordning en frukost som jag skulle ta med till gymmet och cyklade iväg till gymmet för ett ryggpass. Passet gick supermegabra och motivationen ploppade upp igen.
Även skolan har kickat igån på riktigt, det känns superbra och jag ser framemot dessa tre år. Min klass är riktigt bra, skolan är supermysig och lärarna är så trevliga. 
 
Har precis ätit lite mellanmål och pluggat lite matte samt svenska. Det blev en skiva rågbröd med skinka och sedan en platt (?) persika + grönt te.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback