- En vän är den som känner dig

Godmorgon kära vänner!
Torsdag och en dag till fredag, hur nice? Sov som en stock inatt och vaknade upp till mitt alarm som Albin satt (ifall jag skulle ha somnat igår, haha) samt ett litet meddelande från honom. Gjorde ca hela min dag. 
Gjorde iordning en frukost som beståd av havregrynsgröt tillagat med äpple, kanel och solrosförn samt linfrön. Till detta åt jag även kokt skinka med naturell kvarg på, har ni provat? så gott!
 
Idag börjar jag 9.00 med idrott, men dagens lektion är bara information och sedan fortsätter dagen med tre lektioner till. Espresso House har öppnat här i Nyköping, så efter skolan hänger jag nog med dit ett tag med Elin, Jolin och Sophie. Sedan mina kära vänner, sedan är det dags för ett ben-pass och jag är så fruktansvärt taggad?
Hoppas att ni får en toppendag, don't forget - ni äger!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback