- En onsdagskväll i september

Halloj i stugan!
Sover ni? Det är något jag borde göra. Albin gick för en halvtimma sedan och då hade jag planerat att sova, men fastnade pratandes med mamma i soffan.
Dagen i skolan gick faktiskt riktigt fort med tre lektioner. Har dessutom fått ett nytt favoritämne - Företagsekonomi.
För tillfället så har vi hamnat i små grupper och bildat företag. Vi har fått en 100-lapp i gruppen och ska få den att växa i värde under några veckor. Trots att det är första "riktiga" veckan i skolan har vi fått en drös med läxor, men så kanske det är överallt?
 
Nu mot kvällen har jag inte gjort speciellt mycket, provat ett nytt recept som jag kommer att dela med mig, vilat upp mig inför benpasset imorgon och även umgåtts med Albin som hjälpt mig med ideer till bloggen, vilket är supernice! Men nu måste jag krypa under täcket, så hörs vi imorgon. Godnatt. ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback