- Vad är det för dag?

- Lyckan i bilden beskriver typ min lycka till att det är fredag, USA 2014 -
.. JO DET Är ÄNTLIGEN FREDAG. Ska blocka av timmarna i skolan, fixa lite grejer och sedan är det dags för ett efterlängtat benpass. Ska försöka prova en övning som Roj tipsade mig om, så det blir skoj!
Ställde klockan på 6.00 imorse för att hinna göra allt jag planerat, och hitills har jag gjort det. Fixade en frukost fom blev kanelbulle-nanaicream, blev så sjukt gott och konstigt nog smakade det faktiskt väldigt mycket kanelbulle, haha. 
 
Vill du också prova?
1 banan
3 stora färska dadlar
1/3 dl mandelmjölk
1 stor msk naturell kvarg
1 bit färsk ingefära
kanel & krademumma.
 
Hur gör du?
- Blanda banan och dadlar i en matbredare.
- Tillsätt resten av ingredienserna, blanda iden.
- Häll upp i en skål och njut!
Passar som frukost, mellanmål, snack och även kvällsmål. Eller i princip vad som.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback