- Sprid ingen negativenergi

Vaknade imorse med värsta mensvärken och vad allmänt depp. Av den anledningen kände jag inte för att skriva ett inlägg, då jag ändå bara skulle spridit negativ energi. Pga. värken jag hade skippade jag min pw och sov en timma extra, skönt, men var tröttare än vanligt.
Dagen som började förjävligt har fortsatt och slutat prima, bockat av timmarna i skolan med ett läxförhör och film, kramades med mitt hjärta (och fick en jäkla massa power, han gör mig så glad.) och fortsatte vidare till gymmet där jag fick till så jäkla grymt ryggpass. 
Nu ska jag titta på ett avsnitt av suits och sedan planera lite inför morgondagens träning, ska träna med Tilda igen, det var så sjukt länge sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback