- River flows in you

Hej bloggisen! Efter en lång skoldag igår avslutade jag min kväll hemma hos Albin genom att titta på film, "p.s I love you." Imorse vaknade jag 4 (!!) minuter innan alarmet, så jobbigt, haha. Har hunnit med att duscha, göra mig i ordning och ätit frukost. Idag är det legday (wihooo) så redan från morgonen laddar jag upp med kolhydrater - havregrynsgröt tillagat med mandelmjölk och äggvita, toppat med naturell kvarg, hallon och kanel. Åt även en halv röd grapefrukt och drack te. Samtidigt som jag åt pratade jag med mamma, en helt perfa start på morgon helt enkelt. Nu fortsätter vi på samma spår och tar oss in i helgen.


åh vad gott! :)

2014-10-17 // 09:22:31

Vilken fräsch och god frukost. Hoppas du får en fin dag!

2014-10-17 // 10:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback