- Q/A, hår och träning.

 Anonym 
Hejsan! 
Jag har en fråga om hur ofta du tvättar håret med tanke på hur mycket du tränar, tvättar du det varje gång efter du tränar och innan skoöan och så? Eller hur gör du? 
Kram
Halloj!
Tyvärr så tvättar jag håret efter varje träningspass, anledningen till det är att jag har börjat köra lite kondition efter varje pass och blir därför svettigare och känner att jag vill tvätta det. Men har funderat på att prova "Balsamtricket" som innebär att man bara sköljer ur håret och, mörjligtvis, bara tar lite balsam. Kramis.
 
 Julia
Hej! Typ hur långa brukar dina pass vara? :)
 Hejsan Julia!
Mina pass varierar beroende på muskelgrupp.
- När jag kör axlar/bröst + triceps tar det oftast 45-50 minuter, eftersom att jag där kör många superset vilket gör att passet i sin tur blir kortare. + ca 15 minuter kondition, intervaller.
- Mina pass för ryggen blir mellan 55-60 minuter och kör jag även biceps under den gången blir det + 10-15 minuter. + ca 15 minuter kondition, intervaller.
- Benen känner jag är viktigast eftersom att de i princip är halva kroppen och där med lägger jag oftast 90-100 minuter på dem.
- När jag tränar mage tränar jag även kondition, då brukar det vara 60 minuter mage + 30-45 minuters uthållighetsträning/intervaller på crossen.
 
 
 
 
 
 


Hej tjejen!!
Sv: du kan nog tagga en som du redan lagt upp! :) Kraaam!

2014-10-10 // 21:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback