- Mot Stockholm

Ursäkta min frånvaro denna helg. Men som de flesta har jag haft mycket för mig och lagt tid på mina nära och kära. I lördags hemma hos Lucas bjöds det på grillat och sedan efterrätt, en tårta som hans mamma gjort och chokladmusse som Johanna gjort, de båda var sjukt goda. Vi tittade även på film, men det lyckades jag somna till. Runt 00-tiden var vi hemma igen och jag somnade i Albins famn, det var även där jag vaknade igår, haha. Serri, supergos. 
Gick upp och gjorde amerikanska pannkakor till honom (men som sedan resten av familjen också åt, kanske ska bli en tradition att jag alltid gör det på söndagar?) och senare åkte jag med mamma, Jörgen och halva gänget för att titta på hus, fint och stort, det blir nog bra.
Hann även med lite kvalitetstid med mamma i skogen med lite svampplockning, hittade ganska många trattkatareller som jag tänker göra något av idag. Efter detta var det dags för ett gympass för triceps och bröst, gick helt ok och kan lugnt säga att det känns idag.
 Gick upp när alarmet ringde imorse och var inte alls taggad på livet, tyvärr. Men efter att ha ätit frukost i lugn och ro, tänkt på allt som är bra i mitt lite och tänkt lite poritiva tankar är jag med på bannan igen. Ska strax borsta håret och sedan dra mig mot skolan för att dörifrån åka till Stockholm och Riksdagen. Det blir spännande. Hoppas att ni får en supermega bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback