- Det värsta men bästa jag gjort i mitt träningsliv.

Hejsan mina kära läsare. Hoppas att ni haft en bra dag. Själv bockade jag av veckans längsta skoldag med ett leende, med både muntlig redovisning i samhäll och ett skriftligt prov/test i engelska. De båda gick hyfsat, om jag får säga det själv. 
Imorse när jag var på väg till skolan fick jag ett mess från bestie som berättade att hon äntligen skulle aktivera sitt gymkort efter sin skada, så vi planerade att vi skulle till det nya nordic som öppnat här i Nyköping.
Sagt och gjort, runt 16,30 satt vi på våra cyklar och var på väg dit. Planerade att bara se mig om på gymmet och köra kondition idag. Så blev det + lite till, hehe - 30 minuters intevaller på löpbandet, några magövningar och provade sedan på "Crosscage". Fyfan, ursäkta språket, det var det värsta men bästa jag gjort i mitt träningsliv. Riktigt kul och jobbigt, ska helt klart fortsätta med detta och försöka få med några vänner.
Har precis ätit lite middag bestående av O.T.R.O.L.I.G.T god köttfärssås med bulgur, morötter och gurka. Smakade extra gott efter detta härliga pass.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback