- Det gjorde min dag

Solen skiner, himmelen är blå. Löven är gula och allt är allmänt bra. Passet för mage, helt otroligt, tror att det var mitt bästa pass någonsin. Mycket superset och svinbra kontakt med musklerna, som nu är helt slutkörda. Samarbetade sedan med crosstrainern i 30 svettiga minuter, kort sammanfattning är att det gick riktigt bra. Valde även att köpa bananer till en tiggare som alltid sitter utanför, gav honom även tian som blev över. Han verkade bli jätteglad så det gjorde min dag mycket bättre.
 
Har precis duschat och ätit lite lunch. Kände att det var länge sedan jag åt en omelett så det blev en omelett på två ägg, spenat och champinjoner. Till det lite gurka, tomat selleri och naturell kvarg. Så gott, borde äta det oftare. Ska se vad jag hittar på nu? Plocka lite i rummet kanske? Don't know, ni får iallafall ha en fortsatt trevlig helg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback