- Det blir inte alltid som man tänkt sig

Godafton mina kära vänner. Ännu en snabb dag och jag sitter här, några minuter innan jag ska sova. Skolan gick fort, i princip bara ett spinningpass på idrotten och en lektion i juridik. Fortsatte vidare till rättegången, som faktiskt var en intressant upplevelse. Spinning däremot tror jag inte att jag kommer att fortsätta med, då jag inte kände att jag tyckte det var så kul.
Hade planerat att ta en löprunda när jag kommit hem, men insåg att jag inte hade några löpardojjor här hos pappa så cyklade istället till ica för att köpa ingredienser till middagen. (som förövrigt blev svingod??)
Nu mot kvällen har Albin varit här för att hjälpa mig att fixa saker inför morgondagen. Ska strax lägga mig och tagga till inför benpasset imorgon! Godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback