- Det är inte lätt när det är svårt


Känns som att jag knappt varit hemma sen i fredagsmorse. Det är ju på sätt och vis sant. Sista delen av skoldagen i fredags gick till spökbollstuneringen med skolan. Eftersom att jag är med i skol-If så både dömde jag och spelade matcher, så sprang en jäkla massa emellan. Fortsatte till gymmet för ett core-pass som gick riktigt bra, har blivit så mycket starkare i ländryggen sedan jag började med marklyft, vilket är jättekul!
På kvällen var jag bjuden på middag hos Albins mormor och morfar, där det bjöds på trerätters och det var så otroligt gott, ni anar inte.
 
Har även hunnit med ett benpass denna helg, gick också riktigt bra, klarade ett nytt personbästa i knäböj, känns så himla bra. Eftersom att jag var så otaggad då jag ville träna med någon, men ingen kände för att träna ben, haha, men åkte till gymmet ändå, vilket jag absolut inte ångrar.
Ska ta en promenad till ica i det fina höstvädret nu, behöver fler ingredienser då jag ska exprementera mig till en pizza. Senare är det dags att nöta fram absen på en mag-och koniditions-pass.


Så härligt, hoppas du får en fin söndag :D

2014-10-26 // 09:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback