- Byggarbetaren Emilija är tillbaka

Ni som har följt bloggen sedan förra året, kommer ni ihåg byggarbetaren Emilija? Nej men, hoppade upp imorse när alarmet ringde med träningsvärk i ryggen från gårdagen och var superpigg samt på glatt humör. Drog på mig min reflexväst och stoppade hörlurarna i öronen och tog en löprunda på 5km i höstrugget. Har faktiskt saknat det och det var så skönt.
 
Duschade lite snabbt och satte mig sedan för en gosi frukost med ljus och läste igenom twitterfeeden. Idag blev det gröt te ur den superfina koppen jag fått av Ilze + kvarg, keso, banan och kanel, toppat med hallon och tropiska frukter. En favorit faktiskt, har ni provat?
Idag äger livet igen, är så glatt och taggad. Nu väntas skola fram till 15.30 och senare ska jag möta upp Tilda för att träna, åh det var så länge sedan, längtar!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback