- Allt blir vad man gör det till

Godmorgon världen! Har sovit riktigt bra inatt och när klockan ringde klockan 6.00 var jag redo för en pw. Har egentligen vilodag idag, men efter igår var jag så sjukt taggad på en pw, så gick upp, drog på mig mina kläder och gick ut i höstmörkret. Luften är alltid så skön på morognen, älskar det. Efter två km insåg jag att jag sprang, så egentligen blev det mer en löpprunda, hehe. Känns ganska skönt att konditionen inte är borta - vilket det kändes som igår på löpbandet, men det är mycket roligare att srpinga ute och där med blir det lättare.
 
Har precis duschat av mig och dragit på mig träningskläderna igen då min första lektion är idrott, ska göra något test i styrka, rörlighet och kordination tror jag. Fixade även ihop proteinfluff med smak av kanel till frukost, så otroligt mättande.
Ännu en dag då jag går till fyra, men det är bara att bita ihop och göra dagen bra, för vet ni? Allt blir det man gör de till.


Grymt! :D

2014-10-16 // 08:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback