- About the happiness i feel when I sing it loud

Godkväll mina kära vänner! Klcokan är bara 22.00 men känns som mycket mer. Antar att det är tidsomställningen (?) som bråkar med min hjärna. Har hunnit med ett extremt bra mapass, la om passet lite och det brände riktigt mycket. Avslutade passet med 30 svettiga minuter med crossen, härlig känsla efteråt. Åkte iväg och handlade lite mat och kuddar med mamma samt Silvija, åt tomatsoppa till middag och bakade sedan fröknäcke tillsammans med mamma, så goda! Ni får receptet imorgon.
 
Har preis varit ute på en liten promenad (läs 45-minuters promenad) med Albin och Pepzi, skrattade fram träningsvärken i magen och hade allmänt trevligt, mysigt. Ska nu titta på ett avsnitt av suits och tycka synd om mig själv då jag har grov mensvärk atm. Men hoppas att ni mår bättre och sover gott. Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback