- Vet ni? Då äter jag det

Var så rastlös förut så beslöt mig för att ta mitt konditionspass nu (då) istället för efter magpasset. Eftersom att jag inte varit helt 100 denna vecka blev det en pw med rask takt med några stunder då jag sprang lite ändå. Det var så skönt, solen sken, luften var "lätt" och personerna jag mötte var väldigt trevliga.
När jag kom tillbaka var jag riktigt hungrig. Till en början hade jag lite hjärnspöken som sa "Du kan inte äta nu, ni ska ju ut och äta om en timma." men vet ni? fuck them. Jag åt två knäckemackor med köttfärs (?) på, massa finn crisp och lite mörk choklad. För ett år sedan skulle jag sagt att chokladen inte alls var god, varför? för jag ansåg att det var onyttigt. Men idag säger jag: jäklar var gott det var.
 
Det är riktigt skönt att inte ha dessa tankar lika ofta längre, visst kommer de lite då och då, men jag är starkare nu än då och kan lätt tänka bort dem. Det är ju nyttigt för själen och dessutom är mörk choklad bra för kroppen, i måttliga mängder.
Ska somsagt strax iväg till Rhodos för att äta lunch med pappa och mina syskon. Efter det så blir det en sväng förbi gymmet för ett magpass. Ilze kanske skulle med också, men vi får se. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback