- Varför, jag orkar inte.

 
Har sovit så otroligt djupt inatt, men vaknade 10 minuter innan alarmet gick pga. var täppt i näsan och hostade. Var dock rejält utvilad. Men ändå blev så irriterad på att jag är förkyld då jag var så äckligt taggad på att köra ben idag. Istället får det bli imorgon tillsammans med Tilda, om jag mår bättre. Det gör inte så mycket, då jag tycker att det är superkul att träna ben med henne.
Har ätit en enkel frukost och lagt ned resten av tiden på att få slut på batteriet på den nya telefonen så att jag kan ladda om den och sedan börja använda den på riktigt, haha. 
Har tre lektioner idag och går till 14.05, så vet inte riktigt vad jag ska göra under den tiden då jag egentligen skulle tränat, men vi får se.
Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör och har en underbar dag. 
 


Du får krya på dig :)

2014-11-07 // 08:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback