- Vad tycker jag om Good Balance?

Nu har jag haft på mig armbandet från "Good balance" i ungefär 1 vecka. Det kanske är lite tidigt för en reflektion eller? Nej, inte alls. Inte enligt mig. Jag har insett allt jag behöver se.
 
Armbandet påstod sig förbättra:
 
- Förbättrad sömn och ökad fokus
Kan säga med handen på hjärtat att jag aldrig sovit så djupt flera dagar irad förut. Trots att jag varit förkyld har jag sovit riktigt bra. Har dock vaknat tidigt pga. förkylningen då, men då har jag varit helt utvilad och pigg. Fokusen i skolan har också förbättras, jag antar att det är genom sömnen det också, även fokusen på gymmet har ökat. Jag har haft det lättare för att ställa in min på att jag bara ska göra det jag är där för.
 
- Man får ett inre lugn.'
Vet inte riktigt vad som innebär med ett inre lugn. Men denna vecka har jag känt mig lung, inte blivit irriterad lika lätt som jag brukar bli. Jag har också varit väldigt glad och pepp på allt och inget.
 
- Minskad stress.
Trots att vi har haft massa plugg till denna vecka har jag inte känt någon stress. Har prov på fredag, inte ens det är jag stressad till. Jag brukar vara stressad till alla prov, det spelar ingen roll om det är två dagar eller två veckor innan.
 
- Mer energi till träning och rätt mat
Har haft galet mycket energi, inte ens varit trött runt 21.30, som jag brukar vara.
 
- Ökad styrka.
Det jag har tänkt på är att förrförra passet jag körde ben klarade jag 55kg 1x8 i knäböj och tyckte att det var svinjobbigt. 5 dagar senare hade jag ett nytt benpass och klarade då 55kg 1x12 helt utan problem. Tyckte nästan att det var lätt. 
 
- Ökad flexibilitet och hastighet
Flexibiliteten har jag inte tänkt på så mycket, så kan tyvärr inte skriva något om det. Men hastigheten däremot. Mina pw, har blivit "snabbare" och även mina rörelser i det mesta. 
 
- Bättre balans.
Har inte tänkt på så mycket mer än att jag står stilla mer (?)
 
Kan detta vara inbillning? Nja, jag trodde faktiskt det till en början. Men nu tror jag faktiskt på detta armband. Varför? Under två dagar hade jag glömt att jag hade på mig armbandet men ändå märkte jag av dessa saker som ni läst här ovanför. 
Redan när jag satte på mig armbandet kände jag mig annorlunda i kroppen, kändes nästan som om det var adrenalin som pumpade i kroppen. Även redan första natten sov jag som en stock och var riktigt utvilad.
 
Några plus med armbandets utseende. Det finns i massa olika säger, man kan lätt hitta något man gillar och kan matcha till olika outfits. Det väger knappt något och man glömer att den sitter på armen. Armbandet är svinballt.
 
Vill du också prova ett armband? besök → http://goodbalance.com
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback