- Unfaithful

 
 
Godmorgon onsdag!
Somnade ganska sent igår, eller ja, sent för mig. Men var ändå pigg nu imorse när mitt alarm ringde och med lite te i kroppen blev jag på topp. Fixade vanlig haregrynsgröt, men blandade i äggvita, kanel och pepparkakskrydda. Detta toppade jag sedan med sharon (typ världens godaste frukt) och kokosflingor. På sidan hade jag en knäckemacka med skinka och bladspenat samt en halv grapefrukt. Enkelt men gott!
 
Idag är det min längsta skoldag, går till 15.30, så har med mig muffins till klassen så de ska orka dagen. Skämt åsido. Under dagen ska jag b.la hinna bocka av ett svenskaprov, men mer vet jag inte. Har inget speciellt planerat efter heller eftersom att det är vilodag idag. Så jag får helt enkelt ta dagen som den kommer.


» Frida

Sååå, gott det såg ut!

2014-11-19 // 07:54:16
» Frida

Det där såg så gott ut! Lycka till på provet!

Vill passa på att tipsa om min tävling där man kan vinna Pernilla Wahlgrens bok "julgodis" tävlingen avslutas på fredag klockan 23 så passa på att vara med du också. Här kommer det en direkt länk!
http://rockabillygirl.se/nu-kan-du-vinna-pernilla-wahlgrens-bok-julgodis/

2014-11-19 // 08:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback