- Titta inte ut genom fönstret.

Imorse när klockan ringde 6.45 drog jag på mig träningskläderna och stoppade hörlurarna i öronen. En pw stod på schemat och jag gick ut, utan att tänka mig för. Insåg att det regnade, men var lika taggad ändå. Så ett tips och du inte vill tappa motivationen till en pw på morognen: titta inte ut genom fönstret. 
Det blev iallafall en pw på 6,7km med några stunder då jag sprang. Älskar fortfarande luften på morgonen, så det var riktigt skönt. 
Åt en enkel frukost, kvarg blandat med funlight och kanel. Toppat med hallon och mandlar. Har även dragit på mig min favo-outfit. Mina hollisterjeans och en stickad tröja från cubus. 
Nu väntas 2 lektioner i skolan och efter det ett pass på gymmet för bröst+triceps. Måndag morgon, ny vecka, nu kör vi, hey ho let's go!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback