- Se upp på vägarna

Godmorgon denna halvmuliga lördag!
Hoppas att ni har sovit lika bra som jag har, sov enda till 9.45, vilket är länge för mig, haha. Kände redan igår att det behövdes en vilodag, så idag är det vilodag för min del. Istället har jag planerat att övningsköra (se upp, det är första gången), gå på bio med Ilze och träffa Albin. Det blir nog en bra dag ändå.
 
Igår var jag ju på Aloe Vera-party med mamma och Ilze, hemma hos Albins mamma där hennes värninna höll i det. Det var kul och intressant. Fick med mig b.la ett läppsyl till mina läppar, och jag måste säga att jag är imopnerad. 
Stannade och gosade med Albin tills pappa kom och hämtade mig runt 23.00. Slocknade direkt när jag kom hem.
När jag vaknade imorse valde jag att lyxa till frukosten lite. Gjorde bananplättar, men inte med det vanliga receptet. Dessa innehöll b.la havregryn och smakade pepparkaka. La upp det med värmda hallon i lager. Först var det för mycket med alla hallon då det blev för surt, men när jag tog bort lite hallon dansade mina smaklökar, bokstavligen. Pepparkakssmaken och bananen knät sig riktigt bra!
 
Bananplättar med pepparkaka:
1 mosad banan
2 äggvitor
2 msk fibergryn
1/2 tsk pepparkakskrydda
 
Hur gör du?
- Blanda alla ingredienser och stek på medelvärme (viktigt)
- Värm hallonen och lägg i lager.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback