- Mina planer för veckan

- Mest för att jag saknar USA så otroligt mycket just nu -
 
Som ni kanske redan vet brukar jag på söndarar sitta och planera lite vad, hur och när jag ska göra saker och ting. Tänkte faktiskt dela med mig. Men som vi alla vet blir det inte alltid som man tänkt sig. Alltså är detta bara mina planer.
 
Måndag:
♣ Pw på morgonen. 
♣ Axlar + triceps på gymmet efter skolan.
♣ Plugga med Albin.
 
Tisdag:
♣ Morogngym - rygg samt lite biceps
♣ Matteprov
♣ Stanna i skolan 1 timma för att plugga till svenska-provet
♣ träffa Ilze
 
Onsdag:
♣ Vila från träning
♣ Svenskaprov
♣ Skriva klart min labbraport
 
Torsdag:
♣ Plugga spanka
♣ Ett benpass på gymmet tillsammans med Tilda
 
Fredag:
♣ Morgongym - mage + kodition
♣ Labbrapports-inlämning
♣ Ta helg.
 
Ska även testa att inte äta kvarg i en vecka. Anledningen till det är att jag får konstiga utslag, och mamma tror att det är från mjölkproteinet, eftersom att jag äter så mycket kvarg. Men vi får se!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback