- Jag är tillbaka på topp

Hallojsan denna underbara tisdag. Nu överdriver jag inte ens. Vaknade upp imorse och tänkte igenom varför jag verkligen styrketränar eftersom att jag igår, inte alls gillade hur jag såg ut. Tänkte "fuck it, jag gör det för att jag tycker att det är kul, jag gör det för mig själv." 
Drog på mig mina nya löpartights, jag fick av mamma för några dagar sedan (ni får se i ett annat inlägg) och cyklade iväg till ett tomt gym, där jag dansade runt till musiken samtidigt som jag plockade undan efter någon som varit vid skivstången igår kväll. Påbörjade sedan mitt pass som blev grymt. La upp det lita annorlunda, ni får ta del av det när jag har tillgång till dator. Men började iallafall som vanligt med marklyft och sedan hade hela passet ett otroligt flow.
Har just nu lunch och känner att jag haft grym fokus på de lektioner vi har haft, vilket känns riktigt bra!
 
Har en lite längre dag i skolan idag, men det fixar jag, för mår så otroligt bra. Kom igen nu, visa att ni äger och gör denna dag till den bästa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback