- It's friday people

Igår var det torsdag och på schemat stod det legday tillsammans Tilda, alltid lika kul att träna med henne. Dock så var vi på rosvalla och körde, jag gillar inte alls att träna där. Men lite variation är ju alltid bra, kommer nog  inte träna ben så mycket där, hehe. 
Men var ändå helt slut i benen så passet gick ju ändå rätt så bra. Körde inte vanliga knäböj utan i Smith, det kändes också fel, så i fortsättningen kommer jag att köra inne i stan och köra så som jag brukar. 
Efter passet cyklade jag fort som satan till ett hus vi skulle titta på, alla 8 personer. Huset var superballt, men vi får se hur det slutar.
Fick även träffa Albin igår, ni förstår nog inte min lycka igår när han skrev att han inte smittas längre.
 
Imorse stod klockan på 05.05 för att mötta upp Ilze 5.30 och cyklade till gymmet tillsammans. Jag körde ett dunderbra magpass följt av 30 minuters kondition, varierade mig lite idag och körde inte crosstrainer.
Nu har jag precis skrivit ett juridikprov som kändes helt ok och ska nu smita iväg till ekonomi-lektionen. 
Det är fredag people, le, var glada och tänk på att det är snart är helg. Ha en grym dag, jag själv är helt pepp på livet!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback