- Idag är det ett år sedan

Godmorgon kärna ni! Ni sitter antagligen redan i skolan om ni inte har det som mig - sovmorogn. Varannan måndag har jag sovmorgon till 10.00, men det vet inte ni eftersom att jag alltid tränar på morgonen. Men passet för triceps och bröst igår, sög rent ut sagt. Vet inte ens varför jag åkte dit då jag var så otroligt trött. Så jag bestämde tillsammans med mamma att jag inte ska träna alls idag. Jag skulle sova lite längre och sen bara ta det lugnt efter skolan. 
 
Det är något mer, kan inte riktigt sätta fingret på vad. Men det är något som känns fel. Idag är jag inte samma glada Emilija som jag brukar vara på måndagar. Men det är väl stormen utanför som påverkar det, skulle jag tro.
Ska om dryga 20 minuter dra mig till skolan och försöka ha en bra dag, vi slutar ju faktiskt med att bowla då vi har hälso-vecka på skolan. Så det är ju kul!
 
Förresten, för exakt ett år sedan så var jag och dessa tre tjejer på bilden på en språkresa till Spanien. Vi fick stipendie från skolan och var där i 3-4 dagar. Satan vad fort tiden går.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback