- Good balance

Igår cyklade jag hem till mamma efter skolan för att hämta något. Tittade ned på golvet och ett paket till mig hade trillat ned genom brevinkastet. Det var ett paket från "Good Balance" - företaget jag mailade. Jag tyckte att detta armband verkade riktigt intressant och ska nu testa det ett tag, för att sedan ge er en utvärdering om det. 
Såhär står det på deras hemsida om energiarmbandet:
 
"Good Balance är ett varumärke för er som vill testa ett nytt sätt att öka ert välmående och er fysiska styrka på. De energiarmband som vi tillhandahåller kan minska stress och sömnproblem och göra dig starkare och smidigare samt ge dig bättre balans.

Armbanden utvecklas och designas i Sverige och tillverkas av hög kvalitet med den senaste tekniken inom området. Vi på Good Balance vill alltid att de som bär Good Balance varumärke ska vara nöjda och därför låter vi alla teÖkad flexibsta våra produkter i 30 dagar. Är du inte nöjd får du pengarna tillbaka."

Vad gör ett energiarmband?

  • - Förbättrad sömn och ökad fokus
  • - Man får ett inre lugn.
  • - Minskad stress.
  • - Mer energi till träning och rätt mat
  • - Ökad styrka.
  • - Ökad flexibilitet och hastighet
  • - Bättre balans.
"Överallt där du befinner dig finns det positivt och negativt laddade partiklar som kallas joner. Dessa partiklar är aldrig jämnt fördelade utan kan variera beroende på elektriska fält, väderlägen och geografisk placering. Vid förhållanden där negativa joner dominerar tenderar människor och djur att må som bäst. Det är ingen slump att kurorter, hälsokällor och liknande anläggningar förläggs i nära anknytning till ställen med ett stort överskott av negativa joner."
 
 
Nu är då tanken att jag ska prova denna produkt. Redan efter en nat har jag märkt att jag sover djupare och energin imorse var verkligen på topp, helt sjukt faktiskt. Men återkommer om hur det känns med armbandet om några dagar (?) veckor (?)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback