- Fråga mina nära

Ni läser varje dag om vad jag gör. Ni som inte känner mig och inte träffar mig varje dag, bildar en uppfattning om mig och har en egen åsikt. Vissa kanske stör sig på mig, vissa tycker att jag är inspirerande, vissa tycker att jag är konstig och vissa tycker jag är cool, what ever. Alla har bildat en uppfattning om mig.
Men har ni någonsin undrat vad mina närmsta tycker om det jag gör?
 
Har ni någonsin undrat vad Albin tycker om att jag tränar så mycket?
Har ni någonsin undrat vad min mamma tycker om att jag tränar på morgonen?
Har ni någonsin undrat vad Ilze tycker om att jag helst står över sötsaker?
 
Ni har ni chansen att ställa frågor till Albin, mamma, Ilze och pappa. De får sedan läsa frågorna och svara på dem i ett inlägg. 
Det behöver egenligen inte ens handla om träning. Det kan handla om allt jag gör. Vad är det ni vill veta om mig som jag kanske aldrig nämnt eller nämner? Låt fantasin flöda och fråga på.


» Elin

Undrar dom frågorna du skrev i inlägget och till alla personerna undrar jag hur de skulle beskriva dig med tre ord? :)

2014-11-26 // 18:29:50
» sraa

en fråga till emilja, eller till er andra. Jag har ett problem att jag får troslinjer när jag tränar, vad för trosor anävnder ni?

Albin - känner du att emiljia har tid för dig även fast hon tränar mycekt? Är det inte jobbigt att hon är starkare än dig du är ändå kille

Ilze - brukar inte du och Emiljoa ibland flumma på gymmet och komma av er eller är ni seriösa hela tiden

Mamma - har ni aldrig myskväll med godis framför TVn?

2014-11-29 // 13:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback