- Dagar som denna behöver jag twitter.

Godmorgon mina kära vänner denna härliga Torsdag!
Vaknade upp till ett vitt område. DET SNÖAR! Det är dagar som denna jag behöver twitter för att uttrycka min kärlek för snön och vinter. 
Igår somnade jag 20.30, say whay? Mådde nog inte alls bra. Men idag vaknade jag upp efter 9,5(!!) timmars djup sömn, kan det vara mitt nya armband som fungerar? Det var iallafall riktigt skönt. Dock var det väldigt tidigt, så låg kvar i sängen en stund innan överskottsenergin tog över och jag börjar dona i köket. Idag blev det en smoothie, 2 knäckemackor varav en med stekt äggvita och en med keso, samt massa te. Kul med lite variation ibland.
 
Är så otroligt taggad på livet. Fattar inte, haha. Men dagens första lektion är idrott - styrka, så det blir skoj. Har egentligen en relativt kort dag idag, men eftersom att jag vill gå på spanska-hanledningen så går jag till 15.30. Känner jag mig fortfarande lika frisk då, så får gymmet besök av mig, wihoo!
Nu ska jag fortsätta titta ut genom fönstert där snön faller utanför och lyssna på Jusin Biebers julalbum innan jag ska cykla iväg till idrotten. Hoppas att ni får en grym dag. Puss hej
Vad hade jag i min smoothie?
1/2 avokado
1 mogen banan
2dl mandelmjölk
100g hallon
En skvätt vatten.
 
- Mixa allt och toppa med lite kokosflingor för synens skull.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback