- Camilla & Puttes, galet god sallad

Mätt och belåten är jag efter ett besök på Camilla & Puttes. Har nog skrivit tidigare at vi ätit där, men skriver det igen. "Camilla & Puttes" är ett familjeföretag där säljer galet god mat och själva gatuköket är i Amerikanskt tema. Riktigt coolt faktiskt. Så har ni vägarna förbi Oxelösund tycker jag att ni ska besöka detta ställe!
 
Hela dagen har rullat på bra, hade en ganska rolig idrottslektion med handboll och basket, juridik-förhöret gick bra och samhällsprovet fixade jag på ett C, vilket kändes riktigt skönt då jag var lite osäker.
Drog vidare till gymmet för ett benpass. Trots att jag älskar mina tidiga mornar på gymmet tycker jag också om de eftermiddagar då jag tränar ben, då är flera av mina vänner där och det blir extra roligt.
- Denna är en utav mina absoluta favoriter, så god. -
Passet idag gick väldigt bra. Svettades som en galning och fick en otrolig kontakt med musklerna. Idag fokuserade jag mycket på baksida lår samt rumpa. Fokuserade även på att köra flera reps med lättare vikter på de övningar som jag brukar köra. Vi har ju även fått en ny "maskin" som jag provade idag och den brände rejält kan jag lova!
 
Såhär såg passet ut idag:
Uppvärmning på AMT i 7 minuter
Knäböj/Squats
2x12 - 50kg
1x10 - 52,5kg
4x20 - 25kg
Sissy Squat (den nya "maskinen")
1x15 - 5kg
3x15 - 10kg
Bencurl
1x20 - 27,5kg
5x20 - 32,5kg
Utfallssteg
3x24 - 10kg
Sumosquat i smith
1x12 - 31,5kg
2x12 - 41,5kg
1x12 - 46,5kg
Kickbacks
1x12 - 7,5kg
2x12 - 10kg
Kissande hunden, bakåt
4x20



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback